Från bröllopet...

Lite bilder från Lördagens bröllop bara... sen måste jag packa:)

jag o min älskade man..

brudparet..

lillan och storan...

och så har vi H, F och min fina, fina vänn Åsa!

Vi byter kust!

Sådär ja, då var det fixat. Då byter vi den planerade resan till skåne/västkusten mot Algarvekusten i Portugal. JJJJJAAAAAAAAAAAAA!!!! Det ska bli så j-a härligt. Kollade just in vädret där och det ska vara mellan 22-28 grader och sol, perfekt!

RESA!

Nu drar vi ner på stan för att kolla om vi kan få tag på nån resa, semester i sverige känns inte så lockade i detta väder... hoppas vi hittar något.

Bröllopet i Lördags var förresten jättefint! Ska ladda över lite bilder senare.

Godmorgon!

WEDDING TOMORROW

Helt bedårande bilder som jag absolut hade hämtat inspiration ifrån om det inte var så att jag redan hade gift mig, från fina Cherry Blossom Girl.

Imorrn ska vi i alla fall gå som gäster på fina Anna och Eriks bröllop, det ska blir så roligt. Tror det blir en långklänning för min del.

Men nu har vi en härlig Fredag framför oss först, jag ska hälla i mig mitt kaffe och sen blir det en sväng till stallet (när jag hämtat billen på verkstan) och sen blir det nog en vinlunch med tjejerna. Ikväll ska vi utnyttja ett presentkort (som vi har kvar sen vår bröllopsfest)på Selma spa och äta en god och lyxig middag - en härlig Fredag alltså.

Önskar alla en underbar helg!

perfect

♥Älsklings kantarellpaj och ett glas vitt, och så lite fin musik ♥

Perfect day

Stilla shoppingsuget i huvudstan.

Jag på annas takterass för någon vecka sedan.

Imorrn åker jag o Anna till Stockholm och tar en heldag med shopping och vinlunch(er).... ska bli mysigt o komma iväg bara vi två, det var ett tag sedan. Ska kika efter skor (i grå/beige nyans) klänningar (vill ha en röd) och eventuellt en väska och ett armband jag spanat in.

Nu en dusch efter en svettig löptur, sen lite hemmapyssel innan jag ska träffa Ullis för en fika.

So long!

Måndag.

Idag har vi besökt Alsters Herrgård, ätit en god lunch och vandrat Gustav Frödings leden. Sen åkte vi hem till svärföräldrarna och fikade. På hemvägen handlade vi hem massa gosaker som vi fyllde skåpen med och nu håller älskling på med nån hemlig middag, mums!

Tror jag ska hälla upp ett glas vin och fortsätta läsa i min bok (patient 67) och invänta att middagen serveras.

kent o kalas o annat skoj

Hej! Det blir inte så mycket tid för bloggen nu känner jag. Har en härlig semester, i torsdags var det KENT med bästa Kristin, fina VIP-platser passade oss bra kände vi:) Och nu är goa vänner från Uppsala här och hälsar på, mycket trevligt. Idag bär det av till Sunne för att fira Fred som fyllt 1 år. Ska bara baka min del av fikat och göra mig kalasfin och sen drar vi.

So long!

Shoppingsug.

Jädrans vilket  shoppingsug jag har, måste nog göra någonting åt det snart...;)

Men först blir till att hälla i sig kaffet och åka ut till Hammarön och ta en ridtur i skogen men en 4-årig häst som haft semestervila ett tag nu, hoppas han håller sig i skinnet...
Sen blir det nog en tur på stan.

God morgon!

YSL

De här godingarna står högt på min önskelista just nu, YSL X 2 från Net a porter och Nathalie Schuterman, på halva priset nu men fortfarande väldigt dyra tyvärr...

Hot hot hot !

Jädrans vad varmt här är, har just tagit en kall dusch men håller på att smälta bort... men det är härligt att sommaren äntligen är här på riktigt.

Gårdagen tillbringades i ett blues-igt Åmål med E & H, det var skitmysigt. Tog tåget hem vid 19 tiden och gick raka vägen till Annas takterass där det bjöds på goaste räk- och romröran på rostbröd och vitt vin samt bästa sällskapet.

Idag har vi vartit på Hammarö och badat nästan hela dagen och nu blir det hemgjord pizza och VM-finalen, niiiiiiiice! :)

Good morning

Det här har jag börjat min morgon med framför nyhetsmorgon, som börjar bli väldigt tjatigt med all politik, så jag kikar igenom lite favvo bloggar och andra sidor istället.

Semestern som började igår kunde inte startat bättre, vinlunch med bästa A, F och K, stros på stan och en ny klänning. Sen supergod middag och godaste tårtan hos svärföräldrarna, mysigt! Sen hem, läste ett par kapitel och somna snabbt som bara den. Idag, utvilad och pigg och redo för nya äventyr!

Good morning!

JJJJJAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Jag firar in min fem veckors långa semester som börjar NU med en strandbild på Kate och så cyklar jag ner till stan och tar en vinlunch med A och K.

ELLE UK

bilder fashion gone rouge

Åh vad jag gillar det här, fägerna är helt perfekta! Och Freja ser helt fantastisk ut, det där håret vill jag ha.

Vacances

Så här glad blir man av semester.

Imorrn jobbar jag 6 timmar och sen är jag ledig i nästan 5 hela veckor, fy farao vad underbart det ska bli. Det första jag ska göra är att ta en vinlunch i solen! Och sen kanske jag unnar mig lite shopping.

Men nu ska jag sätta på hög, fin musik o städa av lite grann innan jag börjar med middan. Och ikväll kommer min kärlek hem från Tyskland :) Känslan är ganska bra för tillfället;)

REAN/STYLEIN

Brukar aldrig hitta något på rean, eller jag brukar inte ens orka kolla. MEN, kikade in på www.stylein.com och hittade massa fint till halva priset.

Finaste shortsen.

Och finaste klänningen som jag funderar på att beställa inför en bröllopsfest i sommar.

Miu Miu höst 2010 kampanj

Det här gillas... men, är det inte lite Chloé över det hela....!?

En tidigare helt underbart snygg kampanj från Chloé.

Heeeej!

Jag i vintage shortsdress på takterassen igår.

Igår hade vi en liten hippa för vår vänn Anna S som ska gifta sig, det var väldigt trevligt och mysigt. Middagen åt vi på Anna Å s takterass, mycket fint! :)

Den här dagen har jag tillbringat i Sunne, och kollat in fina hästar på Sunne Horseshow.

Perfect!

Börjar den här Lördagen med att presentera två, enligt mig, perfekta outfits. Från fina cherry blossom girl.

Har ätit godaste helgfrullen och sitter med kaffet framför nyhetsmorgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och starta den här dagen, som jag tror kommer bli suuuuuuperbra.

Godmorgon!

Sommarkvällar

Piroger i ugnen och rosén på kylning, sen åker vi ut till vänern och har kvälls-picnic i det underbara sommarvädret.... måste bara vänta tills fotbollen tar slut först.....

Hej helg! Och välkommen!

Hej sommar!

Nu är sommaren här på riktigt, sååå underbart!

Det blir dock inte så mycket tid över för den lilla bloggen, tillbringar inte så mycket tid inomhus nu när vädret är så här fint. När jag inte jobbar så är jag i stallet, vid vattnet eller på nån uteservering.

Nu ska jag krypa ner i kojan och läsa lite. Är helt slut i kroppen efter ett ridpass så det ska bli skönt.