Sommar o förändringar

Underbart väder idag också, i alla fall på eftermiddan. Åkte till stallet efter jobbet och hopptränade med pållen, det gick finfint.
Jo, apropå förändringar så gäller det bara lilla bloggen....:) Tänkte lämna den här lovemetwotimes-bloggen (som inte känns så aktuell, namnet alltså) och skaffa mig en ny blogg med ett namn som känns lite mer jag. Vet dock inte om det blir på blogg.se? Vilka andra är bra, någon som vet? Jag kommer även att ha lite andra kategorier i den nya bloggen, tex foto och recept, modet följer självklart med det också.
Mera foton kommer finnas i min nya blogg som dyker upp så småningom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra ide! Foto/mat/mode!! Tycker blogg.se är bäst efter alla mina turer!

Finaste Fred bilden!!

2011-06-14 @ 22:50:38
URL: http://glorydaysanna.blogg.se/
Postat av: lina

Ok ani, tack för tipset. Har kollat lite på wordpress..tycker blogg.se är så ful..

2011-06-15 @ 07:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0